OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Finsktalande kundsupportmedarbetare
· Tjänsten som kundsupportsmedarbetare har en central och betydande roll i bolaget. Du blir delaktig i företagets utveckling och kommer att vara med att bidra till bolagets försäljning och kundvård.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kundvård på hög nivå med personlig service genom daglig kontakt med våra fordonshandlare, generalagenter, verkstäder samt fordonsägare. Fungera som säljstöd för våra fordonshandlare och fältsäljare på den nordiska marknaden. Införsäljning till nya och etablerade fordonsåterförsäljare via telefon. Prospektering av nya återförsäljare via telefon Ta emot inkommande samtal, e-post och brev.
Vem är du? Vi förväntar oss att du:
Har god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift på svenska och finska.
Har arbetat med kundvård via telefon
Brinner för att skapa långsiktiga relationer
Är en proaktiv, resultatorienterad och prestigelös lagspelare som ser till helheten i företaget
Har lätt för att sätta dig in i nya datasystem
Vi erbjuder:
Möjlighet för rätt person att bidra i ett spännande tillväxtföretag.
Trivsamma kollegor med stor erfarenhet från branschen.
Utbildning inom vårt försäkringsområde och våra produkter.
Ett nytt och modernt kontor i Kungsbacka med gratis parkeringsmöjligheter.
Fast månadslön med generösa förmåner.
Om du vill arbeta i ett tillväxtföretag där tempot tidvis är högt, med öppenhet och engagemang, är du välkommen med din ansökan. Rekrytering sker löpande.
Tillträde efter överenskommelse.
Arbetslivserfarenhet
Kundtjänstmedarbetare, 1-2 års erfarenhet (Meriterande)
Utbildning
Eftergymnasial utbildning kortare än två år (Meriterande)
Kompetenser
Kundtjänst (Krav)
Lön
Enligt överenskommelse