OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Duni Group.
Om företaget:
Duni Group är marknadsledande inom attraktiva, miljöanpassade och funktionella produkter för dukning och take-away. Koncernen marknadsför och säljer två varumärken, Duni och BioPak, vilka finns representerade på över 40 marknader. Duni Group har cirka 2 200 anställda fördelat på 22 länder med huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Omsättningen för 2021 uppgick till 5 061 miljarder. Duni är noterat på NASDAQ Stockholm.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera och registrera kundorder som inkommer via telefon och mejl. Vidare har du även ansvar för leveransövervakning och att informera kunder och kontoansvariga om eventuella avvikelser relaterat till deras order. Därtill innebär arbetet även hantering av returer och reklamationer av Duni Groups produkter. Utifrån detta innebär en stor del av arbetet att ge bästa möjliga support för kunder tillhörande Duni Group, vilka främst är återförsäljare.
Utöver kundkontakt ger du även support till dina kollegor på säljavdelningen. I kontakt med säljarna har du en koordinerande roll och supporterar i deras frågor kring order, leverans och lagersaldo. I tjänsten tillkommer det även att ta fram artwork och klichéer utifrån kunders preferenser.
• Hantering och registrering av kundorder via telefon och mejl
• Returer och reklamationer
• Supportera kunder externt samt kollegor internt
• Utforma artwork och klichéer
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med administrativa uppgifter, som t.ex. orderadministration
• Erfarenhet av kundtjänst är meriterande
• God dator och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
• Goda kunskaper i Finska, både tal och skrift
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, vilket innebär att vi tror att du som söker är en lagspelare som ser ett stort värde i att samarbeta med andra. Utöver ditt team har du nära kontakt med säljavdelningen och tillhörande kunder vilket innebär att du är en person som trivs med breda kontaktytor. Som person har du ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare motiveras du av tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, administration, order, orderadministration, kund, kundkontakt, koordination, reklamation, retur, säljsupport, officepaketet, Malmö, heltid, rekrytering
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund