Finsktalande Kundtjänst på Releasy - Arbeta Hemifrån!

Finsktalande Kundtjänst på Releasy - Arbeta Hemifrån!

Arbetsbeskrivning

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Finsktalande Kundservicemedarbetare för jobb hemifrån!
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.


Snabbfakta:
✓ Roll: Finsktalande Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Hemifrån i hela Sverige!
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal
✓ Startdatum: 22-11-07. Anställningen startar med en utbildning.
✓ Arbetstider: Rollen innebär 8 timmar schemalagd tid mellan 07:00 - 17:00, vardagar
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning


Vi erbjuder dig:
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Företagshälsovård, Terminalglasögon & Förmåner kopplade till Karriärtrappan.
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, utvecklingsmöjligheter



Dina arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa våra kunder med att lösa deras ärenden via telefon, mejl och chatt. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!


Din profil
- Har fyllt 18 år
- Kan tala svenska och finska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.


Ansökan:
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Gå in på länken!
https://karriar.releasy.se/jobs/220339-finsktalande-kundservicemedarbetare-sokes-till-releasy
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.


Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: adam.gyllin@releasy.se


Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024