OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com
Vi söker nu en finsktalande medarbetare till vår kundtjänst i Järfälla. Tjänsten som medarbetare på kundtjänst går ut på att ta emot inkommande samtal från våra kunder i hela Sverige. Öppettiderna är vardagar 07-20 samt lördagar 09-13 med ett rullande schema. Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar, till reklamationer och paketspårning. Bokningar och spårning av paket görs i vårt egna datasystem. Du behöver inte ha några förkunskaper, utförlig träning och utbildning i våra system kommer att ges. Dock ses erfarenhet från annan kundtjänst som meriterande.
Vi söker dig som;
• Har hög servicekänsla
• Talar och skriver både finska och engelska flytande.
• Är van att arbeta i ett högt arbetstempo.
• Har erfarenhet från kundtjänst eller annat serviceyrke.
• Har god datorvana.
Kollektivavtal med Unionen.
Intervjuer kommer att hållas löpande, så skicka in din ansökan redan idag.
40 timmar per vecka med rullande schema.
Vänligen ange löneanspråk i ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lantz
Malin Andersson
Anna West
Ann Ekengren
Kenneth Ehrling