Finsktalande Kundtjänst/Innesälj-medarbetare

Finsktalande Kundtjänst/Innesälj-medarbetare

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på det finska språket? Och besitter tidigare erfarenheter kring kundtjänst och administration? Just nu söker vår kund PF Concept en driven och serviceminded person till deras team i Mölndal.

Din framtida arbetsgivare
PF Concept grundades 1973 och är en del av globala Polyconcept-koncernen som erbjuder ett unikt och komplett sortiment av produktmedia. Företaget har sitt europeiska huvudkontor i Nederländerna och är idag ledande på den europeiska marknaden. Polyconcept-koncernen är världsledande när det kommer till produktmedia med dotterbolag på alla kontinenter och kunder i över 100 länder. PF Concept har 5 säljkontor i Norden och för att kunna tillhandahålla unika märknings- och leveranstjänster till kunderna har de samlat logistik samt märkning under samma tak i företagets anläggning i Polen. Med hjälp av de centraliserade tjänsterna blir PF Concept ett självklart val för både små och stora kunder världen över.

Vad erbjuder rollen?
Som Finsktalande kundtjänst/innesälj-medarbetare hos PF Concept kommer du att sitta i ljusa fräscha lokaler beläget i Mölndal / Göteborg. Du kommer i denna rollen att tillhöra ett skandinaviskt team där ditt fokus kommer att kombineras mellan svenska och finska marknaden. Därav är det ett krav att kunna hantera de finska språket i tal och skrift, samt att du besitter kunskaper i svenska och engelska. På kontoret i Mölndal arbetar det idag ca 25 personer fördelat inom områdena kundtjänst/innesälj, försäljning och administration. PF Concept har en öppen företagskultur, där företaget erbjuder en modern arbetsplats med möjligheten att delvis arbeta hemifrån. Arbetsuppgifterna som du kommer att ha som kundtjänst/innesälj-medarbetare är främst att hjälpa och stötta PF Concepts svenska och finska kunder, återförsäljare och utesäljare med: Offerter, Säljsupport, Orderläggning, Leveransbevakning samt att du aktivt kommer arbeta med att ge bästa möjliga service till PF Concepts kunder.

Krav:
- Finska i tal och skrift
- Svenska i tal och skrift
- Engelska i tal och skrift
- Office 365

Villkor:
Start: Omgående.
Område: Mölndal.
Omfattning: Heltid 6 mån med goda chanser till förlängning


Vem är du?
För att lyckas i rollen som kundtjänst/innesälj-medarbetare ser vi gärna att du har en avslutad gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet inom kundtjänst, försäljning eller orderadministration. Du kan prata och skriva finska obehindrat, samt att du behärskar svenska och engelska språket i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Office-paketet och är van att arbeta i olika typer av affärssystem. Du är en nyfiken och orädd person som gärna vill utvecklas tillsammans med företaget och i din roll som kundtjänst/innesälj-medarbetare. Som person är du framåt har en positiv inställning och besitter en hög servicekänsla. Du är en person som ser möjligheter snarare än problem och du har en bra kommunikationsförmåga där du har lätt för att kommunicera med kunder i både tal och skrift. Du trivs i en administrativ och serviceinriktad miljö där telefon och dator är dina främsta arbetsredskap.


Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.


Varmt välkommen med din ansökan

Känner du igen dig i beskrivningen ovan? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag!

Sökord
Kundtjänst, Innesälj, Finska, administration, Mölndal, Göteborg, Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024