OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker finskktalande Kundsupportmedarbetare för uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet.Adecco SA är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder över hela världen.I Sverige är Adecco det tredje största bemanningsföretaget med över 40 kontor spridda från Luleå i norr till Malmö i söder.I Sverige har Adecco 4 500 anställda och en omsättning år 2004 på 1,1 MSEK.Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange, på NYSE och på Euronext Premier Marche.Koncernen omsätter ca 155 miljarder svenska kronor.Vi söker just nu finsktalande kundsupportmedarbetare till en av våra stora kunder.Kunden är ett världsledande internationellt företag inom medicinsk utrustning.Arbetsuppgifterna kommer att vara att koordinera servicebesök för svensk- och finsktalande servicetekniker utifrån inkommande samtal från företagets kunder i Sverige resp. Finland.Även viss administration, såsom serviceavtal samt offertskrivning.Du kommer att rapportera direkt till ansvarig chef i England och ingå i ett nordiskt team om fyra personer.Kvalifikationer: Det är ett krav att du kan flytande finska, svenska och engelska.Har mycket bra datakunskaper, du bör ha arbetat i ett eller flera datasystem.Det krävs också att du är organisatoriskt lagd, har en hög servicenivå samt är mycket noggrann och ansvarsfull då du har en samordnad funktion.Naturligtvis är du också driven, självgående och orädd.Plats: Solna/Sundbyberg Start: Omgående Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: Schemalagd arbetstid mellan kl 7-18