OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad vi söker
Vi söker en en entusiastisk kundtjänstrepresentant för att gå med i vårt vänliga team i Solna-Stockholm. I den här rollen ska du ge information till våra kunder om deras transaktioner och lösa alla frågor de har gällande det. Du kommer viss del att arbeta på Svenska/Engelska, men även på Finska.
Ditt huvudsakliga ansvar kommer att omfatta:
Att svara via telefon och e-post på frågor / klagomål från agenter eller slutkunder (avsändare eller mottagare av penningöverföringar) och lösa eventuella problem som uppstår
Ändra och korrigera data från felaktiga beställningar
Att upprätthålla konstant kommunikation med korrespondenten (betalningsombud i destinationslandet) via telefon eller e-post för att lösa klagomål
Hantering tillsammans med bokföringsavdelningen återbetalningar från annullerade order
Kvalifikationer
Slutfört gymnasiet
Goda kunskaper om MS Office och Internet Explorer
Minst ett års arbetserfarenhet av kundtjänst eller callcenter
Avancerad kunskaper i svenska, engelska och finska
Din profil
Stark kundserviceorientering
Utmärkt kommunikationsförmåga (både muntligt och skriftligt)
Lagspelare
Känsla för detaljer
Om Ria Financial
Ria Financial Services är det tredje största globala penningöverföringsföretaget och är en division i det nordamerikanska offentliga företaget Euronet Worldwide (Nasdaq: EEFT). RIA är världsledande inom överföringar och är ett erkänt riktmärke för både kvalitet och tillförlitlighet för den tjänst som den erbjuder till allmänheten.
#jobbjustnu