OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en en entusiastisk kundtjänstrepresentant för att bli en del av vårt vänliga team i Solna-Stockholm. I den här rollen kommer du vara spindel i nätet som kommunicerar med diverse avdelningar för att lösa våra kunders ärenden på bästa sätt.
Ditt huvudsakliga ansvar kommer att omfatta:
Att svara via telefon och e-post på frågor / klagomål från agenter eller slutkunder (avsändare eller mottagare av penningöverföringar) och lösa eventuella problem som uppstår
Ändra och korrigera data från felaktiga beställningar
Att upprätthålla konstant kommunikation med korrespondenten (betalningsombud i destinationslandet) via telefon eller e-post för att lösa klagomål
Hantering tillsammans med bokföringsavdelningen återbetalningar från annullerade order
Kvalifikationer
Slutfört gymnasiet
Goda kunskaper om MS Office och Internet Explorer
Avancerad kunskaper i svenska, engelska och finska
Erfarenhet av kundtjänst eller callcenter är meriterande
Din profil
Stark kundserviceorientering
Utmärkt kommunikationsförmåga (både muntligt och skriftligt)
Lagspelare
Känsla för detaljer
Om Ria Financial
Ria Money Transfer (“Ria”) är en världsledande aktör inom finansiella överföringar och erbjuder sina tjänster på mer än 435 000 platser i mer än 160 länder.
Företaget grundades 1987 och har vuxit från en enda butik i New York City till att bli ett av de största företagen för finansiella transaktioner världen över. 2007 förvärvades Ria av Euronet Worldwide, Inc. (NASDAQ: EEFT), en ledare inom behandling av säkra, elektroniska finansiella transaktioner.
#jobbjustnu