OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en fartfylld, dynamisk och snabbväxande miljö? Vill du vara med på resan att bygga marknadens bästa kundservice?
Om företaget
Parfym.se är ett av Sveriges största och snabbast växande skönhetsbutiker på nätet. Deras produktsortiment omfattar parfymer, hårprodukter, smink och hudvård från världsledande varumärken. De har en stor kundbas men är en relativt liten och sammansvetsad organisation, som värdesätter sina medarbetare högt och brinner för gemenskap. Du kommer att sitta i bolagets öppna landskap med kollegor som arbetar med kundtjänst, marknadsföring, inköp och ekonomi. Parfym.se är väldigt stolta över sin kundtjänst! I denna roll blir du en del av ett ambitiöst, dynamisk och serviceinriktad organisation.
Om rollen:
Besvara frågor och assistera kunder med frågor gällande beställningar, produkter, leveranser, betalning, reklamationer och deras returflöde.
En betydande del av detta är att synka kundtjänst relaterat arbete med lagerpersonal, deras betalpartner Qliro och samt fraktbolag.
Vara deras ansikte utåt i kommunikationen med kunderna, men även framföra kundernas feedback internt för att Parfym.se ska fortsätta utvecklas och förbättra upplevelsen för kunder.
Om dig:
Du är flytande i tal och skrift på finska & svenska och besitter mycket goda kunskaper i engelska
God datorvana och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar
Servicefokuserad, hjälpsam och duktig på att kommunicera
Initiativtagande, ansvarstagande och erbjuder alltid kunden det lilla extra
Flexibel, noggrann och gillar när det är ett högt tempo
Glad, social, trevlig och har fingertoppskänsla
Övrig information:
Placering: Kontor på Norrmalm
Omfattning: Heltid eller Deltid
Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på josefin.drakopoulou@kraftsam.se