OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi erbjuder dig en ingång till resebranschen, här får du utbildning och kunskap som öppnar dörrar för framtiden. Du kommer till ett företag med stora möjligheter till utveckling, både inom vår Customer Service avdelning och till någon av våra andra avdelningar.
På Customer Service har du en viktig roll för företaget då du är ansiktet utåt och har stor påverkan på hur våra kunder uppfattar vårt varumärke. Du jobbar i ett team med fin gemenskap och självklart finns stöd och support alltid nära till hands.
På avdelningen har vi dagligen ett stort antal inkommande samtal från våra skandinaviska kunder och du hanterar alla ärenden som rör våra kunders bokningar. Inkommande frågor kan tex handla om avbokningar, ombokningar, bagagefrågor och namnändringar. Din viktigaste uppgift är att snabbt hitta lösningar för våra kunder. Du arbetar i våra olika bokningssystem.
Om dig
I denna roll är en positiv attityd och vilja att lära viktigast. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som är duktig på att kommunicera med kunden, även de gånger du inte har alla svar själv. Du trivs i en flexibel miljö där mycket händer. Vi är stolta över vår kundtjänst och vi har kommit långt i vårt arbete på avdelningen. Vi är duktiga på mätbarhet och nyckeltal och söker därför dig som vill arbeta med kundtjänst på ett professionellt sätt. Du kommer ha möjlighet att få en månatlig och en kvartalsbonus som baseras på bland annat kvalitet och effektivitet.
Vi tror att du:
Har intresset och förmågan att lära dig nya system - du gillar att arbeta med datorn som redskap
Drivs av att nå uppsatta mål
Är en flexibel person som har hög känsla för service
Har mycket goda kunskaper i finska, svenska och engelska i tal och skrift
Det är även bra om du har:
Erfarenhet av kundservice eller kundtjänst gärna via telefon
Kunskaper i något bokningssystem för flyg
Kunskaper i danska och norska
Förmåner
Att jobba hos oss innebär både skratt och kollegor som tar sitt jobb på största allvar. Vi är helt enkelt ett stort team, på ett stort företag med ambition att bli störst på den globala arenan! Förutom att du kommer jobba med ett fantastiskt gäng får du bra förmåner som anställd hos oss:
Högt friskvårdsbidrag
Frukostbuffé varje morgon
Chans till bonus varje månad och kvartal
Bra försäkringar och pension, där du får personlig rådgivning
Vi använder oss av en hybridmodell där du efter några månader har möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan
Stort och fint kontor mitt i centrala Uppsala. Du promenerar till centralstationen på 5 minuter
Övrigt
Arbetet är förlagt på kontorstimmar, mellan 8-17 på vardagar. Du arbetar inga helger eller röda dagar. Under dina första åtta veckor följer du en utbildningsplan och har en handledare som hjälper dig att komma in i jobbet på bästa sätt. Det är viktigt att du har möjlighet att närvara på plats under hela utbildningen.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Andrea Hartwig på 018-4707103.
Välkommen till oss!
Startdatum:
27e mars
24e april
29e maj
26e juni
Kontaktpersoner på detta företaget
Marielle Hallberg
Niklas Johansson