Finsktalande kundtjänstmedarbetare för Ellos!

Finsktalande kundtjänstmedarbetare för Ellos!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje?

Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler engagerade finsktalande kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Ellos.

Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas och lyckas!

Våra förmåner

- Frukost
- Frukt
- Massage under arbetstid
- Rabatterat pris hos Fitness 24/7
- Rabatterat pris hos frisör & barberare
- Rabatterat lunchhäfte hos restaurang Astern
- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Terminalglasögon
- Privat vård via företagshälsovård Feelgood
- Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa och få ytterligare förmåner
- Mängder med utvecklingsmöjligheter

Snabbfakta

Roll: Kundtjänstmedarbetare
Plats: Hela Sverige - då både utbildning och arbete kan skötas på distans.
Omfattning: Heltid 100%
Lön: Månadslön enligt kollektivavtal
Arbetstider: Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Startdatum: Juni 2022.
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa våra kunder med att lösa deras problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.

Generella krav

- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala finska och svenska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! via vår hemsida

https://karriar.releasy.se/

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Adam Gyllin på adam.gyllin@releasy.se

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet.

Se gärna på vår film för att få en liten inblick i hur vi har det! https://youtu.be/igsxhXDrYxI

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024