OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Faller det sig naturligt för dig att vara service-minded i arbetet? Vill du arbeta i ett dynamiskt team där ingen dag är den andra lik? Vi söker dig som vill bli en del av ett innovativt företag och om du tror att det här är uppdraget för dig, så läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund, en stor aktör inom fordonsindustrin. Du blir en del av det dynamiska customer care-teamet vars syfte är att ge konsumenterna kundvård i världsklass genom att engagera dem i företagets produkter, tjänster och erbjudanden. Du utgår från kontoret beläget i Torslanda utanför Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att konsekvent leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser konsumenten men den information som behövs under hela köpprocessen. Du kommer att lära dig mycket om köpmönster och företagets produkter, värdefull information att ta med dig under din karriär. Du kommunicerar med kunder via chatt, telefon, e-post och sociala medier och sätter dig nyfiket in i vad kunden behöver hjälp med. Du kommer även att hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads. De ärenden du själv inte kan besvara, ser du till att eskalera vidare så att det hamnar hos rätt person. Vidare ser vi att du aktivt är med och bidrar till ett ökat kvalitetsarbete, samt kommer med förslag på hur företagets processer kan effektiviseras
Dina egenskaper
För att du ska lyckas i denna roll har din erfarenhet betydelse, men personligheten är minst lika viktig. Vi tror att du är en ödmjuk och ansvarsfull person, som finner det naturligt att vara service-minded i arbetet. Du tar dig an varje kunds ärende med en stor nyfikenhet, och gör ditt yttersta för att hitta den bästa lösningen. Vi tror att du gärna arbetar i ett team där ni samarbetar och lär av varandra.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
För denna tjänst vill vi ha ditt cv på svenska eller engelska, samt ett personligt brev på finska.
Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet inom kundvård och/eller kundservice
Erfarenhet av att arbeta med CRM-system som Salesforce etc.
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska, engelska och finska
Plus i kanten:
B-körkort
Ett intresse för bilar
Omfattning och tillträde
Tillträde 2022-06-01. Konsultuppdrag till och med 2022-12-31, med chans till förlängning.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter, samt bifoga ditt cv. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås via mejl: fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33229 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på. Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.