Finsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Arbetsbeskrivning

Finsktalande kundtjänstmedarbetare på distans
Om dig:
Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen? Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då ska du söka denna tjänst!
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla. Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande. På Sitel tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare. Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.
Du kommer att utföra arbetet hemifrån och i samband med anställning kommer din utbildning på 4 veckor att hållas över videolänk av våra duktiga utbildare.
Innan din anställning börjar kommer vi att leverera arbetsredskapen du behöver hem till dig, det du behöver är en internetuppkoppling och en plats i ditt hem där du kan arbeta ostört.
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:
- Flytande finska i både tal och skrift
- Flytande i engelska i både tal och skrift
- Rent brottsregister
- Ha grundläggande datorkunskaper
Meriterande:
- Tidigare erfarenheter av kundservice
- Intresse av teknologi
Vi erbjuder:
- En bra och betald grundutbildning
- Utvecklingsmöjligheter inom företaget
- Grundlön efter kollektivavtal
- Möjlighet till bonus
- Friskvårdsbidrag

Dina arbetsuppgifter:
I uppdraget ingår det att felsöka produkter för mjukvara. Det ingår även att felsöka för att utesluta eller lokalisera hårdvarufel samt att hitta smidiga lösningar. Det primära fokuset är kundnöjdhet.
Du är duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen igår även ett fokus på att möta de mål som sätts upp av klienten och företaget. Det innebär att du har möjligheten att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande bonusmodell. I rollen ingår det ingen försäljning då fokuset är kundnöjdhet.
På Sitel finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-18.00. Det innebär att det inte är några kvällar/helger. Vi erbjuder två skift vilket innebär att du antingen arbetar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Start enligt överenskommelse.
SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB i Ed
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 8 augusti 2022

Besöksadress

Nössemarksvägen 12
Ed

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024