OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iTell startades 2002 och är ett av Sveriges modernaste Callcenters som servar företag främst i Norden med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst.
Vi tar emot inkommande samtal och hanterar dagligen ett tusentals kunder inom olika branscher, med olika telefonitjänster.
Vi söker nu en Ny medarbetare främst med flytande språkkunskaper i Finska, Svenska samt god förståelse i Engelska.
Anställningen ska påbörjas under april/maj månad och beräknas till ca. 30 h / vecka.
Arbetet sker på företagets kontor i Sandviken.
Du som söker bör ha erfarenhet från liknande telefon eller kundservicearbete sedan tidigare samt hålla en hög servicenivå, vara flexibel och mångsidig samt ha mycket tålamod. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig väl –både i tal och skrift på färmst Finska/Svenska samt Engelska. Du har god datavana (Officepaketet) samt lätt för att lära nya system samt förmågan att variera program beroende på samtalets karaktär.
Som person är du lättsam, social och framåt. Du måste vara noggrann och punktlig samt strukturerad. Arbetet kan upplevas som stressigt då Vi drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Vi ser fram emot att höra mer om dig så tveka inte att skicka in en ansökan redan nu om du uppfyller kraven!
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00