Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Coty

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit enormt och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. Idag arbetar runt 20 000 medarbetare världen över på Coty varav runt 100 personer i Sverige.

Tjänsten
Vi söker nu en finsktalande kundtjänstmedarbetare med start omgående till vår trevliga kund Coty. Du kommer att ingå i ett team på åtta personer och tillsammans kommer ni att arbeta mot den nordiska marknaden. Tjänsten är ett konsultuppdrag på tre månader med start omgående. Arbetstiderna är kontorstider, vardagar mån-fre.

Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att:

• Ge support och service via mail och telefon till svenska och finska kunder
• Svara på produktfrågor
• Registrera order
• Stötta logistikavdelningen med leveransinformation
• Ge bästa möjliga service

Kvalifikationer
Vi ser följande kvalifikationer som lämpliga för tjänsten:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Flytande i svenska och finska i tal och skrift
• Erfarenhet från service gärna kundtjänst
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av SAP är meriterande

Personligt
För att lyckas i rollen som finsktalande kundtjänstmedarbetare på Coty tror vi att du är social, utåtriktad och duktig på att kommunicera. Du har lätt för att anpassa dig och lösa problem. Du drivs av att hjälpa andra och älskar att ge god service.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Konsultuppdrag 3 månader Arbetstid kontorstider mån-fre timlön
  • Publicerat: 29 januari 2019

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024