OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
SweetPay är ett fintech företag med fokus på att skapa enkla och smarta betalningslösningar för både privatkunder och företagskunder. Våra kunder består främst av butiker och e-handel. Företaget startades 2013 med huvudkontor i centrala Stockholm.
Vi öppnade vårt huvudkontor i Stockholm 2013. Idag är vi ca 40 anställda och verksamma i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Spanien och Chile.
Arbetsuppgifter
SweetPay söker dig som vill ingå i vårt serviceteam, där vi hanterar fakturaärenden åt våra finska kunder. I tjänst ingår det att ta emot inkommande samtal och mejl, handlägga inkommande ärenden samt registrera och stötta anslutna butiker. Du kommer ha telefonkontakt med gäldenärer vilket ställer krav på god kommunikation och ett professionellt bemötande.
Kvalifikationer
Du talar obehindrad finska, svenska och engelska.
Du har som minst en gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi.
Du har dokumenterad erfarenhet inom service och trivs med att använda telefon som arbetsverktyg.
Din profil
Vi tänker oss att du är…
professionell i dina affärskontakter och har en naturlig fallenhet för service
självdisciplinerad med förmåga att arbeta strukturerat och självständigt
noggrann och förstår vikten av att arbeta i systematiska logg-system
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser dig som positiv, service fokuserad och engagerad. Dessutom är du lösningsorienterat, trivs med ordning och reda, möter utmaningar och löser uppgifter självmant. Du har förmågan att ta egna beslut och skapar struktur i din arbetsdag då du ansvarar för den dagliga hanteringen av den finsktalande marknaden.
Tillträde och ansökan
Skicka in din ansökan snarast. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Tillsvidareanställning
Plats: Mäster Samuelsgatan 42, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag 02/03/2020