OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Inrego är ett företag med tydliga värderingar och en företagskultur som präglas av ständig utveckling, öppenhet och nytänkande. Deras mission är att minimera miljöpåverkan från använd IT-utrustning och det gör dem genom att hjälpa företag med återanvändning. Förra året kunde de förlänga livet på över 300 000 datorer, mobiler, skärmar och plattor. Inregos mission är att minimera använd IT-utrustnings påverkan på miljön och att förändra hur datorer, telefoner och annan teknik hanteras i samhället. I 25 år har Inrego lett vägen globalt kring återanvändning av IT-produkter. Idag är de marknadsledande, med 160 anställda. De levererar till över 90 länder och sätter agendan för ett nytt globalt kretslopp för jordens teknik. Bolaget sitter i nyrenoverade lokaler med direkt närhet till Täby centrum och dess kommunikationsalternativ.
Om tjänsten
I den här rollen kommer du att arbeta i bolagets nordiska kundtjänst med fokus mot bolagets finska kunder men kommer även arbeta mot svenska kunder. Du besvarar frågor kring bolagets produkter, garantier, leveranser och hanterat övriga orderärenden. Du ingår i ett team om 8 personer på avdelningen Kundcenter och arbetar även i nära samarbete med kollegor på andra avdelningar inom bolaget.
Dina primära arbetsuppgifter innefattar:
- Hantera ärenden från kunder främst via mail, chatt och telefon.
- Svara på enklare frågor från både privat- och företagskunder samt från den interna säljavdelningen
- Ge exceptionell service
Kvalifikationer:
För att trivas i den här rollen tror vi att du är en social, energisk, hjälpsam person som älskar att ge kunder bästa möjliga bemötande och service. Du är självgående, snabblärd och ser samarbete som en självklarhet i ditt dagliga arbete. Vi ser även att du är trygg med att agera efter dina egna beslut, noggrann och engagerad i ditt arbete. Vi tror att du har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Du har ett intresse för datorer och deras funktioner och har framför allt också en nyfikenhet på att lära dig mer!
Vi ser även att du:
- Är flytande på svenska och engelska i tal och skrift
- Är flytande på finska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice
Tillträde, omfattning och anställning:
Detta är en direkt rekrytering vilket innebär att du blir anställd av kunden direkt. Rollen är på heltid, 100% med arbetstider mellan 8-17. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till en eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på alisha.baig@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445