Finsktalande Kundtjänstmedarbetare till Majorel

Arbetsbeskrivning

Majorel är ett Globalt företag med 63.000 + anställda och verkar i en mångkulturell, mångsidig miljö. Majorel finns representerade i 31 länder.  För mer information om Majorel, vänligen besök majorel.com.

Som Kundtjänstmedarbetare hos Majorel kommer du att jobba med kundtjänst över mail, chatt och inkommande samtal där fokus ligger på hög service och kundnöjdhet.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet handlar om att, utifrån respektive kund, hitta den mest lämpliga lösningen utefter företagets situation och behov. Det kan vara kundsupport via inkommande samtal, e-post och chatt. Du kommer att arbeta hemifrån och du kommer att få arbetsutrustning i form av dator, skärm och headset för att kunna utföra arbetet på bästa sätt.

För att lyckas i arbetet kommer du att få en internutbildning som start samt engagerade och duktiga kollegor och mentorer som stöttar. 
Vi ser gärna att du som söker detta jobb har erfarenhet av streaming på olika enheter, TV, telefoner och spelsystem samt en grundläggande förståelse för dator- och hemnätverksterminologi (operativsystem, webbläsare, routrar, modem, etc.).
Din profil
Trivs du med att ge service i världsklass och vill göra skillnad genom god service ska definitivt söka detta jobb. Du kan vara i starten av arbetslivet och en fördel är om du jobbat med serviceyrke dvs där du interagerat med andra personer. Har du arbetslivserfarenhet av kundservice är det meriterande.

Som person är du serviceminded, trygg och noggrann. Vi söker dig som har svenska som modersmål. Om du kan prata eller förstå danska, norska, finska eller isländska kan du också vara intressant för detta jobb. Goda kunskaper i engelska är ett krav då utbildningen sker på engelska.

Krav:
Du hanterar det finska och engelska språket flytande, både i tal och skrift och du kommunicerar på ett tydligt och förtroendeingivande sätt.

Anställningsomfattning
Heltid
Anställningsform
Visstidsanställning i form av konsult hos OnePartnerGroup Örnsköldsvik. 
Arbetstid och lön
Varierad arbetstid 0900 - 2100 enligt schema. 
Övrig information
Du skickar in din ansökan i form av CV och personligt brev via onepartnergroup.se.  Ansökningarna behandlas löpande och tillsätts så snart rätt person hittats. Observera att vi inte tar mot ansökan via mail. Vid frågor om tjänsten kontakta OnePartnerGroup Örnsköldsvik, Malin Vedman, 0660-689 602. Vid frågor om Majorel kontakta Karina Hedin, Service Delivery Manager Nordic Country, 070-249 78 15

Välkommen med din ansökan!
Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher.

Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Majorel Netherlands
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 10 juni 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024