Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Parfym.se

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Parfym.se

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en fartfylld, dynamisk och snabbväxande miljö? Vill du vara med och bygga marknadens bästa customer experience? Vi letar efter dig som har ett brinnande intresse för skönhet och e-handel, och som alltid gör det lilla extra för kunden. Att du talar finska är ett krav!

OM TJÄNSTEN
Parfym.se är en av Sveriges största och snabbast växande skönhetsbutiker på nätet med över en halv miljon kunder. Deras produktsortiment omfattar parfymer, hårprodukter, smink och hudvård från världsledande varumärken. Trots sin stora kundbas är de en relativt liten och tight organisation, vilket gör varje medarbetare mycket betydelsefull. Du kommer att sitta i deras öppna landskap med kollegor som arbetar med kundtjänst, marknadsföring, inköp och ekonomi. Kontoret ligger i centrala Stockholm.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att besvara frågor och assistera kunder med frågor gällande beställningar, produkter, leveranser, betalning, reklamationer och vårt returflöde. En betydlig del av detta är att synka kundtjänstrelaterat arbete med lagerpersonal, företagets betalpartner Qliro och fraktbolag. Du kommer att vara ansiktet utåt i kommunikationen med kunderna, men även framföra kundernas feedback internt för att verksamheten ska fortsätta utvecklas och förbättra kundupplevelsen.

Du erbjuds
Parfym.se är väldigt stolta över sin kundtjänst som har bidragit till att de idag har ett av branschens högsta betyg på TrustPilot. Du blir en stor del av en duktig, snabbrörlig och serviceinriktad organisation. Du kommer ingå i ett starkt och rutinerat team som brinner för sitt arbete. Dessutom är företagskulturen otroligt social och genuin och präglar hela organisationen. Som pricken över i sitter de i ljusa fräscha sekelskifteslokaler ett stenkast från centralen. Dessutom erbjuds du en coachande och närvarande konsultchef på Academic Work och tillgång till vårt interna nätverk.

VI SÖKER DIG SOM
- Språk: Du är flytande i tal och skrift på finska & svenska och besitter mycket goda kunskaper i engelska
- Utbildning: Avklarad gymnasieexamen, pågående eftergymnasiala studier eller annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%
- Färdigheter: God datorvana och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar
- Övrigt: erfarenhet av kundservice, ecommerce eller produktspecifikt arbete

Det är meriterande om du har
- Arbetslivserfarenhet inom e-handel och har arbetat med olika orderhanteringsprogram så som Zendesk, Freshdesk, Salesforce och SAP
- Arbetat med betallösningar (Qliro/Klarna), fraktlösningar (PostNord/DHL)
- Erfarenhet av officepaketet (mail och excel, mm.)

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Flexibel, noggrann och tycker om högt tempo
- Serviceinriktad, kommunikativ och hjälpsam och duktig på att kommunicera
- Kvalitetsmedveten och strukturerad
- Initiativtagande, ansvarstagande och erbjuder alltid kunden det lilla extra
- Glad, social, trevlig och har fingertoppskänsla

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Parfym.se är en av Sveriges största och snabbast växande skönhetsbutiker på nätet med över en halv miljon kunder. Deras produktsortiment omfattar parfymer, hårprodukter, smink och hudvård från världsledande varumärken. Trots deras stora kundbas är de en relativt liten och tight organisation, vilket gör varje medarbetare mycket betydelsefull. Du kommer att sitta i kontorets öppna landskap med kollegor som arbetar med kundtjänst, marknadsföring, inköp och ekonomi. Kontoret ligger i centrala Stockholm.
Läs mer om företaget här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2023
  • Ansök senast: 8 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

Telia söker kundtjänstmedarbetare

4 oktober 2024

Medarbetare kundsupport

Medarbetare kundsupport

4 oktober 2024