Finsktalande Kundtjänstmedarbetare till Proteinbolaget.se

Arbetsbeskrivning

Vi är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Nu är vi i en expansiv fas där vi kommer att göra förändringar inom organisationen och behöver därför förstärkning i form av ännu en stjärna. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa? Ansök då till tjänsten som kundtjänstmedarbetare hos Proteinbolaget.se.

Brinner du för att leverera högklassig service och är ute efter att jobba på en modern arbetsplats som har siktet mot stjärnorna? Då har du hittat rätt. 
Vi söker nu en driven och målmedveten person som är villig att ge allt för att bidra till den bästa tänkbara servicen. För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare på Proteinbolaget.se krävs det att du
- klarar att vara fokuserad samtidigt som du håller ett högt tempo och arbetar i olika system
- vågar ta egna beslut
- älskar service och har en positiv inställning
- ser ditt sätt att skriva och prata som ditt bästa arbetsverktyg
- har goda kunskaper inom det finska spårket både i text och tal
 
Arbetet i sig innebär mestadels att svara på kunders frågor kring bland annat ordrar, leveranser, fakturor och produkter via mail, chatt och telefonsamtal. För att kunna svara på dessa frågor måste du vara lösningsorienterad och ha lätt för att jobba i många olika system samtidigt.
 
Du kommer ha ett nära samarbete med vår inköpsavdelning men även lagret och marknadsavdelningen. Du får möjlighet att vara med och förbättra befintliga processer samt följa din egen och hela teamets statistik. Vi ser förstås till att du får de grundläggande kunskaper du behöver för att kunna hantera detta och det kommer, under hela upplärningsperioden, finnas en kundtjänstmedarbetare till hands som hjälper och coachar dig.
 
Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet, vi ser gärna att du som sökande drivs av att utmanas, är villig att ta ansvar och aldrig ger upp.
 
Vi tillämpar flexibel arbetstid där normal arbetstid är förlagd vardagar mellan 7-16.
 
Tjänsten är på 100% med start omgående, därför kan tjänsten komma att tillsättas innan annonsen sista ansökningsdag.
 
Vi ser framemot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proteinbolaget i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024