OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Blir du motiverad av att ge service och att hjälpa kunder, har dessutom ett stort intresse för siffror och ekonomi samt kan hantera finska flytande i tal och skrift, då har vi ett arbete för dig. Vi söker dig som vill arbeta med kundsupport i en 1st line support av fakturafrågor från kunder och leverantörer. Detta är ett konsultuppdrag hos ett av nordens ledande bygg- och fastighetsbolag där du kommer att tillhöra deras ekonomiavdelning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som 1st line supportmedarbetare kommer du hjälpa kunder och leverantörer med fakturafrågor. Rollen innefattar följande arbetsuppgifter:
Hantera supportärenden inkommande både via telefon och ärendehanteringssystem från kunder och leverantörer inom norden.
Vidarebefordra ärenden som ej ska/kan lösas i Service Desk till relevant avdelning
Bidra med idéer för kontinuerligt förbättringsarbete
Arbetstider
Arbetet är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag kl 07.30-16.00. Du kommer att arbeta ute hos vår kund med placering i Solna på deras huvudkontor med ljusa och fräscha arbetsytor i ett öppet aktivitetsbaserat kontorslandskap.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som 1st line supportmedarbetare ska du ha:
tidigare erfarenhet från kundservice och/eller support
arbetat i ärendehanteringssystem
kunskap kring fakturafrågor
god förmåga att kommunicera i både tal och skrift, i såväl svenska , engelska och finska
god kunskap inom Officepaketet, framförallt i Word och Excel
Som person är du driven, ambitiös och lösningsorienterad. Du brinner för service och support och du kan uttrycka dig pedagogiskt i såväl tal som skrift. Vidare har du en stark administrativ ådra och är ansvarstagande. Du har en god förmåga att driva ditt arbete framåt, du är nyfiken och har en vilja att lära dig mer. En god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt är A och O för dig.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-06-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Josefin Berg | josefin.berg@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044