Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Unilever

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Unilever

Arbetsbeskrivning

Har du finska som första eller andra språk? Då kan det vara dig vi söker till uppdraget hos vår kund Unilever i Solna!



OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Webhelp Nordic jobbar med Unilever, ett välkänt företag som agerar för ett flertal olika företag inom livsmedel. Vi söker dig som tillsammans med oss på Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.

Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumtionsvaror. De marknadsför fler än 400 varumärken i drygt 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Det är ca en tredjedel av jordens befolkning som väljer något av Unilevers varumärken som Lipton, Knorr, Dove och Hellmann´s eller bland ikoniska märken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens främsta 50 varumärken ägs faktiskt av Unilever.

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och chatt.



VI SÖKER DIG SOM...

.. är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för konsumentens behov. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. Du har en mycket god social och verbal förmåga samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Främsta fokus ligger på kvaliteten för de inkommande samtal och mail som kommer från de nordiska konsumenterna. Vi tror att du som söker är en kommunikativ och lyhörd person som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Kvalifikationer:

- Goda språkkunskaper i det finska språket samt svenska och engelska, muntliga såväl som skriftliga
- God datorvana
- Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret


Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.



VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

- Månadslön + språktillägg
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutvecklas.



START: Så snart som möjligt

PLACERINGSORT: Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning, tillsvidare

ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-16:30

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-04-28

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Finnish #Swedish #English

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2021
  • Ansök senast: 28 april 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024