OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Koka med Knorr? Njuta av Lipton? På Unilevers kundtjänst får du hjälpa kunder med många olika frågor!
Webhelp Nordic jobbar med Unilever, ett välkänt företag som agerar för ett flertal olika företag inom livsmedel. Vi söker dig som tillsammans med oss på Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.
Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumtionsvaror. De marknadsför fler än 400 varumärken i drygt 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Det är ca en tredjedel av jordens befolkning som väljer något av Unilevers varumärken som Lipton, Knorr, Dove och Hellmann´s eller bland ikoniska märken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens främsta 50 varumärken ägs faktiskt av Unilever.
Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mejl och chatt.
Gillar du att jobba självständigt, är proaktiv och lyhörd?
Perfekt! Om du dessutom tycker om att hjälpa kunder, är van att ta egna initiativ, har en mycket god social och verbal förmåga samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Då är det här ett jobb för dig.
Främsta fokus ligger på kvaliteten för de inkommande samtal och mejl som kommer från de nordiska konsumenterna. Vi tror att du som söker är en kommunikativ och lyhörd person som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
Du har goda språkkunskaper i det finska språket samt svenska och engelska, muntliga såväl som skriftliga samt...
- God datorvana
- Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret
- Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
Vi erbjuder dig inte bara karriär möjligheter utan naturligtvis också...
- Månadslön + språktillägg
- Utvecklingsmöjligheter - Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutvecklas.
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
START: 2021-11-15
PLACERINGSORT: Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning, tillsvidare
ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-16:30
LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-11-08
Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780