Finsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund i Luleå

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund i Luleå

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill jobba inom kundtjänst med teknisk support där du behöver ha finska som första- eller andraspråk. 

OBS! Du blir anställd direkt av företaget och kommer ha din placering i Luleå.

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare i Servicedesk arbetar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Har du tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete eller erfarenhet från andra serviceroller erbjuder vi dig utbildning och möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer där du sedan tillsammans med ett härligt team dela kunskap och leverera förstklassig supportleverans till kunderna.
I detta jobb inom Servicedesk arbetar man utan uppdelning mellan första och andra linjen, här får alla chansen att utnyttja sin kompetens maximalt! Man delar på inkommande ärenden samtidigt som man gör sitt bästa för att lösa så många ärenden som möjligt i första supportteamet. Det är av yttersta vikt att kunderna får så bra support som möjligt och så fort som möjligt och vi tror att en viktig del av det är kompetenta medarbetare i hela supportorganisationen.

Du kommer bland annat arbeta med: Ta emot ärenden från kundernas användare och ge ett bra bemötande
Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
Jobba med Active Directory administration
Följa upp och slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
Identifiera och rapportera återkommande problem inom kundens supportleverans

Tjänsten är på heltid och tillsvidare
Arbetstider: Mån - fre 8-17 med möjlighet till flextid. 
Ytterligare förmåner erbjuds vid anställning och information om dessa ges under processens gång

Önskvärda egenskaper 
För att du ska trivas ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp och du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik.

Lite av det vi värdesätter hos dig som sökande: Stort eget intresse och driv
Erfarenhet av att jobba i servicedesk med teknisk support
Kunskap inom exempelvis Windows Server och Klient, ärendehanteringssystem
Förmåga och intresse att genomföra felsökning
Relevant utbildning
Flytande finska i tal och skrift

I denna rekrytering jobbar vi med OnePartnerGroup Umeå. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten så hör av dig till ansvarig rekryterare: Andreas Lindqvist, 073-4130611, andreas.lindqvist@onepartnergroup.se eller rekryteringskonsult Johanna Jönsson, 076-818 65 79, johanna.jonsson@onepartnergroup.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Norr AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2021
  • Ansök senast: 1 december 2021

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024