Finsktalande Kundtjänstmedarbetare - Vikariat

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare - Vikariat

Arbetsbeskrivning

Customer Support söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare till TietoEvry. Tjänsten är ett vikariat fram till 2022-08-31 med chans till förlängning.
TietoEvry är Nordens största IT-företag med 24.000 medarbetare som dagligen levererar IT-tjänster till tiotusentals kunder runt om i Norden, både inom offentlig och privat sektor.
Här kommer du ta plats på Financial Services Customer Support och tillsammans med dina kollegor ansvara för kundtjänstärenden inom bolagets finansiella gren. Du är stationerad på det moderna huvudkontoret i Solna och jobbar i ett team om 20 personer. Stämningen här är lättsam, ambitiös och trevlig. Dina arbetstider är måndag-fredag 8-17


Du erbjuds:
Fast lön och goda förmåner
Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag i framkant
Bra personalpolitik och hängiven chef



Arbetsuppgifter
Som finsktalande kundtjänstmedarbetare på TietoEvry kommer du arbeta självständigt med att ta emot inkommande ärenden och ge kunden service av högsta kvalitet. Den störtsta delen av dina uppgifter är inom finansiella tjänster exempelvis spärr av bankkort etc. Ditt arbete utförs på såväl finska som svenska och engelska.


Du kommer till exempel att:
Ta emot inkommande samtal från kunder, främst privatpersoner men också butiker och bankpersonal och hjälpa dem igenom sitt ärende
Registrera alla inkommande ärenden i system
Hela tiden se till att bemöta kunden på ett trevligt sätt och föreslå den bästa lösningen utifrån situation

Att jobba som kundtjänstmedarbetare på TietoEvry passar dig som vill komma in på ett stort, modernt och internationellt bolag där ambitionen alltid är att skapa smidiga och effektiva IT-lösningar för användaren. Du kommer till en mycket stor men fortsatt expanderande verksamhet, erbjuder utvecklingsmöjligheter och uppmanar till en resa inom företaget.


Vi söker dig som
Talar och skriver finska, svenska och engelska obehindrat
Har tidigare erfarenhet från en roll innehållande kundservice där du bemött privatpersoner, via exempelvis telefon, butik, restaurang etc
Har en gymnasieexamen
Har en glad och entusiastisk personlighet som brinner för service och att hjälpa kunden
Har god datorvana

Som person är du lugn, ansvarstagande och strukturerad i ditt arbetssätt. Du håller en god och konstruktiv kommunikation även med personer som är på dåligt humör och du kan handskas med tuffa ärenden utan att ta åt dig personligen. Dessutom är du noggrann i ditt arbete för att alltid kunna säkerställa att du levererar högsta kvalitet på din kundservice. Vidare kan det finnas perioder av högre arbetsbelastning och vi ser därför att du hanterar stressiga situationer bra. Vi lägger störst vikt vid de personliga egenskaperna.


Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan genom att klicka på “Skicka ansökan”. Vi behandlar ansökningarna fortlöpande och ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten, kontakta Alexander Mörk, alexander.mork@tietoevry.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Kvist
+46 732322059
Eva Ahlin
+46 734382244

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EVRY Sweden AB Jönköping
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Postadress

Vaggerydsgatan 1
Jönköping, 55330

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024