OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns möjlighet att bli en del av vårt framgångsrika team i Helsingborg. Om du prioriterar förstklassig service och har bra kommunikationsförmåga, erbjuder vi dig träning och support för att lyckas i din roll. Vi erbjuder möjligheter för dig att utvecklas i din karriär och utveckla dina färdigheter.
Rollen:
På uppdrag av Bosch Power Tools kommer du att vara den första kontakten för att lösa kundförfrågningar via telefon, email, chat och sociala medier.
· Svara på frågor via telefon, email, chatt och sociala medier från slutanvändare, kunder och intern personal.
· Bistå kunder med pris-, leverans- och fakturainformation.
· Behandla beställningar dagligen.
· Behandling av klagomål, returer och krediter.
· Stöd med information om produkter, kampanjer och användningsområden för verktyg och tillbehör.
· Besvara och följa upp kundförfrågningar.
· Hantera och lösa leveransproblem.
· Säkerställa samtalskvalitet och kundnöjdhet.
· Övriga uppdrag som tilldelas.
Om dig:
· Talar finska, och helst ett annat nordiskt språk.
· Bra kunskaper i engelska.
· Erfarenhet av användning av MS Office paketet.
· Erfarenhet av SAP eller andra CRM system är meriterande men är ej ett krav.
· Intresse för elverktyg på hobby- eller professionell nivå.
· Problemlösare och kundorienterad.
För att förbereda dig för denna roll kommer det att finnas cirka 4-5 veckors grundutbildning från Concentrix och representanter från klienten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tanja Brdarski
042-4957700
0735181690