Finsktalande medarbetare inom Ikano Bank

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker en driven och servicemedveten backofficemedarbetare som vill bli en del utav en modern och välrenommerad organisation och bankverksamhet med cirka 280 anställda. 

Arbetsbeskrivning

Som Backoffice/Kundservicemedarbetare inom Ikano Bank kommer du hantera ärenden via inkommande samtal, mailhantering och administration. Fakturaärenden, ansökningar, betalningar & krediter är några av områdena inom bankens utbud. Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur och är spindeln i nätet. 

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa bankens kunder i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill göra en karriär inom det.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Har gymnasiekompetens

- Trivs att jobba med frihet under ansvar

- Talar flytande Finska

Om företaget

Kontoret är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Ikano Bank är en en av Sveriges största banker och ledande aktör i Norden inom sparande, finansiering, leasing, factoring, bolån samt in- och utlåning till privatpersoner.

Vidare har koncernen verksamhet i ett flertal europeiska länder och samarbetspartners över hela världen och erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen.  

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är heltid med kontorstider. Utbildning planeras med start i november därav är det viktigt att du som söker är tillgänglig from detta datum. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11/11, 2016 så skicka in din ansökan redan nu.

Mer information om tjänst och bankverksamhet ges under intervju. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 25 oktober 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024