OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är hungrig på att lära dig nya saker, gärna nyutexaminerad. Du är utåtriktad och lojal mot gruppen samtidigt som du är van och trivs med att hjälpa kunder. Du behärskar Svenska, Finska och Engelska flytande både i tal och skrift. Detta tillfälle kan ge en språngbräda vidare in i och upp i Idenets organisation.
Du som söker är en social person, serviceminded och älskar att hjälpa kunder och medarbetare på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna, både i praktiken och i teorin. Du behöver inte ha någon tidigare IT erfarenhet, det viktiga är att du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.
Din huvuduppgift som servicedesktekniker är att hjälpa användare med dagliga problem och du kommer använda telefon, mail och fjärrstyrning som dina främsta verktyg. Du får möjlighet att hjälpa människor med varierande och roliga arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifterna som servicedesktekniker kommer bl.a. att bestå av felsökning och problemlösning av mjukvara och hårdvara. Du har ansvaret för att snabbt och effektivt lösa användarnas IT-problem via telefon, mail och fjärrstyrning av klienter. Uppdragen rör allt från de enklaste problemen till mer komplicerade ärenden.
Vi är alltid intresserade av att få kontakt med positiva och engagerade människor, så skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar alla ansökningar löpande och tar gärna emot dig på en intervju om du passar in på det vi söker.
Kontaktpersoner på detta företaget
PCST Manger Andrea Moroni
0704290162