OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Nu söker vi en finsktalande medarbetare som vill jobba med teknisk support för vår uppdragsgivare Symantec! I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer Du främst arbeta med inkommande samtal, mail och chatt. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig mer om uppdraget.[ Vi söker Dig som behärskar finska i såväl tal som skrift. Vi vill även att du är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd samt är data- och teknikintresserad. Det är meriterande om du jobbat med support tidigare eller har erfarenhet från kundtjänstarbete och/eller försäljning, det är dock inget krav. Vi vill att Du har goda kunskaper i engelska, i såväl[i tal som skrift, samt slutförd gymnasieutbildning. Vi tror Du: -vill arbeta i ett dynamiskt och positivt gäng. -är kommunikativ och lyhörd. -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga. -är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas. -är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman