OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar.Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag.Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj.Nu söker vi Finsktalande Order Desk Admininstrator Tjänsten Vi söker till en av våra kunder i norrort en person som ska jobba som Order Desk Admininstrator.Tjänsten innebär ordermottagning från ett tiotal storkunder, leveransbevakning och uppföljning.Internrapportering om kundönskemål, prisuppdatering och kontakt med den interna sälj organisationen.Mycket av kommunikationen sker på engelska och finska.Du blir anställd på Jurekbemanning med detta som ditt första uppdrag.Vem är du?Vi tror att du har erfarenhet av arbete som orderadministratör eller säljadministratör gärna inom logistikbranschen.Du har lätt för datorer och lära dig nya system, meriterande är erfarenhet av SAP.Du behärskar svenska, finska och engelska flytande i tal och skrift.Vidare är du förändringsbenägen, problemlösande, serviceinriktad och gillar högt arbetstempo med mycket ansvar. Kontaktperson Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vill du veta mer om KHL solid wood Scandinavia kan du besöka: www.klhscandinavia.se Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se