OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Som Orderadministratör drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot den nordiska marknaden.
Arbetsbeskrivning
Ditt nya och spännande arbete kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.
Du arbetar i en spännande och utpräglad familj och företagskultur och är spindeln i nätet. Det dagliga arbetet innefattar bland annat administration, mailförfrågningar och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden.
Du ska gilla trygghet i din anställning samtidigt som du finner det intressant att bli en del utav ett globalt företag som är modernt och dynamiskt.
Bolaget sätter stor vikt på att du själv ska bygga upp din vardag och arbetsrutiner. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.
Bakgrund
Du motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vidare ser vi att du har några års erfarenhet av service och/eller administration och eftersöker nästa steg i din karriär.
Vi söker dig som:
- Är lyhörd och noggrann.
- Är engagerad och servicemedveten.
- Har gymnasiekompetens.
- Mycket goda kunskaper i Svenska, Finska och Engelska.
- Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem är meriterande.
Om företaget
Bolaget är en ledande internationell aktör i deras bransch. Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Avdelningen är ett trevligt och sammansvetsat gäng på ca 10 st medarbetare som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på dem lika mycket som dem satsar på dig!
Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Mer info om företag och tjänst ges under intervjun.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och innehåller en gedigen utbildning - Tillträde är snarast.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 9/12 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72
Välkommen med din ansökan!