Finsktalande Orderadministratör på heltid i Stockholm

Finsktalande Orderadministratör på heltid i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Talar du finska och utöver det flytande engelska? Vi söker en orderadministratör gärna med tidigare erfarenhet av orderhantering Är du noggrann och har god servicevana? Allt detta kan du få användning av i en utvecklande tjänst med mycket kundkontakt.

Tervetuloa hakemaan!

Om oss
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, det innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

KFX HR-partner erbjuder ett komplett utbud av konsult- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma specialister med mångårig erfarenhet och kompetens. Våra uppdrag är främst inom service, administration, HR och ekonomi.


Arbetsuppgifter
Som orderadministratör ingår du i ett team där ni alla har nära samarbete med varandra. Dina arbetsuppgifter innebär att till 25% supporta Finland och till 75% supporta UK och Irland. Arbetet innebär att registrera ordrar i SAP, svara på frågor angående leveranser, priser etc. Arbetet präglas av mycket administrativa ärendehanteringar men även kundkontakt via telefon.

Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för denna tjänst krävs det att du behärskar finska och engelska flytande i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av SAP. Vidare har du god erfarenhet av kundkontakt från ett tidigare serviceyrke.

Som person är du positiv och engagerad och du har en utpräglad servicekänsla. Du har god kommunikativ förmåga och trivs med att använda telefonen som främsta redskap. Vidare är du stresstålig och ansvarsfull samt har ett stort driv för att lösa problem. Vår kund söker en pålitlig person som vill tillhöra deras orderteam.

Övrigt
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar som uthyrd konsult till vår kund som har sitt kontor i Solna. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult.

Start: Omgående

Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför gärna in din ansökan redan idag!

Observera att vi inte tar emot CV via mail.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Liknande jobb


19 november 2024

Sales Operations Staff  / experienced CSR +

Sales Operations Staff / experienced CSR +

18 november 2024

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024