Finsktalande orderadministratör till TR Electronic!

Finsktalande orderadministratör till TR Electronic!

Arbetsbeskrivning

Skulle du lockas av en roll där du ansvarar för att administrera order och samtidigt leverera bästa möjliga service till kunder? Lockas du också av en central och viktig roll där du erbjuds den spännande möjligheten att få vara med på TR Electronics fortsatta tillväxtresa? Talar och skriver du finska och svenska? Då är det dig vi söker, läs mer och sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som orderadministratör inom kundservice hos TR Electronic har du möjlighet att bli en del av ett härligt team där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Här har du möjlighet att växa och utvecklas i ett spännande och innovativt företag som tillhandahåller tekniska lösningar till tillverkare inom Europa. Då rollen som orderadministratör är en mycket viktig funktion i företaget erbjuds du att få vara med och utveckla både nya och befintliga rutiner och processer. Här är beslutsvägarna korta och allas åsikt och bidrag till fortsatt utveckling är värdefull.

#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Via telefon och mail ge service och rådgivning till kunder i Sverige, Norge och Finland
- Sammanställa och sända offerter till kunder
- Registrera order inkomna via telefon/mail/web samt från säljavdelningen
- Kontakt med leverantörer i Europa och Asien
- Kontakt med transportörer vid bokning av specialleveranser
- Hantera returer och reklamationer
- Ta emot och skicka leveranser

VI SÖKER DIG SOM
- Mycket goda kunskaper i finska och svenska, såväl i tal som i skrift
- Erfarenhet av en serviceinriktad roll

Det är meriterande om du har ett teknikintresse, men ingen förkunskap krävs

Som person är du serviceminded och brinner för att ge kunder bästa tänkbara service. Vidare är du en initiativtagande och öppen person som lätt för att samarbeta med dina kollegor.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 07.00-16.00
* Placering: Stockholm, Sollentuna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 23 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024