Finsktalande Orderdesk Specialist till välkänt bolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Nu söker vi en Finsktalande Orderdesk Specialist som vill bli en del av ett världsledande bolag med Nordiskt huvudkontor i Stockholm. Som Orderdesk Specialist drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot en Nordisk marknad inom hemprodukter och vitvaror. 

Arbetsbeskrivning

Ditt nya arbete kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.

Som en del av koncernen får du får arbeta i en inspirerande internationell miljö och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration, orderhantering, time management, produkter, prissättningar via mail och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden inom hemprodukter!

Du kommer tillsammans med ditt team på Order Desk ge utmärkt service och support till bolagets partners (handelspartners) och säljare i hela Norden. Rollen är dynamisk och variationsrik där nyckeln ligger i att upprätthålla och bygga vidare relationer med de handelspartners du ansvarar för samt dina säljande kollegor. Vidare utvecklar du och dina kollegor kontinuerligt nya lösningar och arbetar med ständiga förbättringar.

 

Din bakgrund

Vi söker dig som

- Är lyhörd, driven och har ett positivt synsätt

- Alltid vill utvecklas

- God kunskap i Finska & Svenska i tal & skrift

- Har erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem

- Har erfarenhet av service/orderadministration/kundservice

Vidare motiveras du av kontinuerlig kompetensutveckling och goda karriärmöjligheter nationellt som internationellt. I tjänsten genomgår du en gedigen utbildning via koncernen. 

Om bolaget

Bolaget är en ledande tillverkare i världen inom hemprodukter och har cirka $ 20 miljarder i omsättning. Bolaget producerar och utvecklar idag världsledande hemprodukter samt hemelektronik och återfinns över hela världen. Koncernen har idag över 100 000 anställda och innehar en stark premium position på marknaden. På Sverigekontoret återfinns cirka 100 anställda. 

Du erbjuds en stimulerande och internationell dynamisk arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas. Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Mer info om företag och tjänst ges under intervjun. 

Plats: Stockholm

Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. 

Intervjuer hålls löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 19/3, 2018 så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71 eller maila alexander.magnusson@amga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 7 mars 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024