OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Bravura söker en säljkoordinator till ett globalt företag som arbetar med försäljning och import, inom fast moving consumer goods. Företaget är marknadsledande i Norden och du får arbeta med internationella kunder.
Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.
Arbetsuppgifter:
Som säljkoordinator har du övergripande ansvar för säljkedjan med start från säljare, produktion vidare till leverans hos återförsäljare. Du arbetar nära säljfunktionen och koordinerar och stöttar säljarna i de administrativa delarna av säljprocessen samt har direktkontakt med återförsäljare över mail och telefon. Vidare samarbetar du även med funktioner som inköp- och produktavdelning. Detta är en tjänst för dig som är intresserad av hela säljkedjan, där du har många kontaktytor och varierade arbetsuppgifter.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom koordinering
• Meriterande med erfarenheter inom försäljning och/eller kundkontakt
• Du har en god systemvana och är bekväm användare av Excel
• Goda kunskaper i tal och skrift på finska, engelska och svenska
Vi söker dig som anstränger sig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Du strävar efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt. Därtill tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare trivs du med varierande arbetsuppgifter som kan ändras från dag till dag. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: säljsupport, säljstöd, säljkoordinator, säljassistent, projektkoordinator, marknadskoordinator, koordinator, projektassistent, projektadministratör, support, kundsupport, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund