Finsktalande receptionist/kontorsassistent på deltid

Finsktalande receptionist/kontorsassistent på deltid

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Kan du förstå och prata finska? Är du en självgående och serviceinriktad person? Är du flexibel, administrativ och initiativtagande, på jakt efter en spännande utmaning? Då kan tjänsten som receptionist/kontorsassistent vara tjänsten för dig.

Beskrivning av arbetsuppgifter
Som receptionist/kontorsassistent kommer du jobba för ett globalt företag med huvudkontor i Stockholm, Danmark och Finland. Du ska kunna hoppa in vid behov och kommer då ansvara för företagets reception och kontorsservice. Du kommer jobba från kontoret i Bromma där det finska språket förekommer.

Dina arbetsuppgifter innebär exempelvis:
- Välkomnande av besökare och att ta emot telefonsamtal
- Diverse konstoradministration
- Post- och leveranshantering
- Fylla på kaffemaskin
- Städa och fixa iordning kontor och möteslokaler
- Enklare vaktmästeri så som byta lampor, sätta upp tavlor, montera möbler m.m.

Personprofil
Ditt fokus kommer att ligga på att se till att kontoret är välkomnande för företagets medarbetare och besökare. Du kommer även arbeta brett med kontorsadministration och support för kontorets olika funktioner.

Vidare söker vi dig som:
- Behärskar svenska och finska obehindrat i tal och skrift
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Du har daglig kontakt både med företagets medarbetare och besökare. Det är av stor betydelse att du är organiserad, proaktiv och utåtriktad med en god social förmåga. Arbetet ställer också höga krav på att du är självgående och har en förmåga att se vad som behöver göras.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid
Arbetstid: Varierande
Plats: Stockholm, Bromma

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som receptionist. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024