OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, HR och IT. QIAGEN is the leading provider of innovative technologies and products for preanalytical sample preparation and molecular diagnostics solutions. We have developed a comprehensive portfolio of more than 500 proprietary, consumable products and automated solutions for sample collection, and nu cleic acid and protein handling, separation, and purification. We also supply diagnostic kits, tests, and assays for human and veterinary molecular diagnostics. Our products are sold to academic research markets, and to leading pharmaceutical and biotechnology companies as well as to diagnostics laboratories. QIAGEN also provides purification and testing solutions to applied testing markets such as forensics, animal or food testing, and pharmaceutical process control. We employ more than 1,900 people worldwide. QIAGEN products are sold through a dedicated sales force and a global network of distributors in more than 40 countries.[ För Qiagen AB's räkning[rekryterar MultiMind en Sales Support till kontoret i Solna. Du kommer att ha varierade arbetsuppgifter och många internationella kontakter. Som Sales Support kommer du bl.a. att - arbeta med offentliga upphandlingar och annat offertarbete i hela Norden - organisera och följa upp mässor och andra marknadsaktiviteter i de nordiska länderna - arbeta med Customer Care gentemot finska kunder samt stödja säljaren i Finland - stödja säljorganisationen med databasarbete, kundklassificering mm - arbeta med marketing genom att t.ex:[ [organisera deltagandet i alla större utställningar [samarbeta med marknadsavdelningen i England [koordinera och organisera mailflöde (returmail från kunder) [koordinera och optimera utskick Vi söker dig som har en akademisk utbildning och som har minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har administrativ erfarenhet samt gärna labb- eller biologibakgrund, alternativt erfarenhet från biotech-branschen. Flytande kunskaper i finska och svenska är ett krav[liksom mycket goda kunskaper i engelska. Goda kunskaper i MS Office-paketet. Som person är du social och har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Det är av yttersta vikt att du har förmåga att anpassa dig utifrån olika kunders behov och önskemål samt att du har en naturlig känsla för service. Det finns mycket goda möjligheter till utveckling inom företaget. Vi kommer att intervjua för tjänsten löpande, vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan snarast.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37