OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en finsktalande säljadministratör till ett internationellt företag i Stockholm. Du kommer att arbeta i en säljorganisation som erbjuder skräddarsydda systemlösningar. Din roll innehåller många kundkontakter och du kommer att få möjlighet att självständigt hantera inkommande order från kunderna. Du kommer även att assistera säljarna, genomföra ekonomisk uppföljning och avstämning av konton samt delta i olika kundprojekt. Du kommer också att arbeta med inköp av datorer och komponenter. Vi söker dig som har arbetat som säljadministratör eller i en kvalificerad kundserviceroll tidigare, gärna i en teknikintensiv bransch. Du har förmåga att arbeta självständigt och kan driva arbetet framåt. Du har skinn på näsan och har en vana av att hantera många olika kunder. Det är ett krav att du talar och skriver finska mycket väl. Du behärskar MS Officepaketet samt har arbetat med något affärssystem tidigare. Vår kund erbjuder dig en möjlighet att arbeta i en teknikintensiv miljö där det finns många utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44