OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning söker en finsktalande säljadministratör till ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen. Företaget har verksamhet över hela världen och är just nu inne i en spännande och expansiv fas. Som säljadministratör kommer du att tjänstgöra på[företagets nordiska huvudkontor i Stockholm. Tjänsten är ett tidsbegränsat[uppdrag på 4 månader. Arbetsuppgifter Som säljadministratör förväntas du ge support till företagets kunder[med en positiv och professionell attityd.[I dina arbetsuppgifter ingår främst ordermottagning via telefon men också[att ge[information[kring priser,[leverans- och lagerstatus till företagets kunder. Att[upprätta och[bibehålla goda kundrelationer är en viktig del av ditt arbete.[ Du har[daglig kontakt med såväl externa kunder som kollegor från[samtliga av företagets nordiska[avdelningar. Det är därför viktigt att du är serviceminded och har god kommunikativ förmåga. Då tempot på företaget ibland är högt är det även viktigt att du är ansvarsfull och kan prioritera ditt arbete på bästa sätt. Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete eller som har arbetat på ett callcenter. Det är dessutom meriterande om du har datorvana och har arbetat i större affärssystem tidigare. Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i en internationell miljö! Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44