Finsktalande säljare till Briox i Växjö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till Briox i Växjö söker vi nu en driven medarbetare som vill få chans till att utveckla sin säljarroll. Det är viktigt att du har en god kundförståelse, kan ta egna initiativ och har tidigare erfarenhet av försäljning.

Briox AB utvecklar och säljer internetbaserade affärssystem till små-och medelstora företag och till redovisning-och revisionsbyråer i samtliga länder utanför Sverige. Programutbudet, som omfattar bland annat redovisning, fakturering, säljstöd och tidredovisning, är en fullskalig molnlösning och nås från vilken internetbaserad dator eller enhet som helst. Läs gärna mer på Briox.se

Som säljare på Briox kommer du främst arbeta mot våra kunder i Finland där du bokar in möten via telefon och även besöker kunden för att sälja in våra affärssystem. Du kommer ha en kontinuerlig dialog med kunder och även de potentiella kunderna du besökt. Du kommer få ta ett stort eget ansvar för ditt arbete och de uppsatta mål som finns. I din roll ingår det resor till Finland upp till ett par dagar varannan vecka, men din placeringsort kommer vara i Växjö. Tjänsten innebär goda utvecklingsmöjligheter.


Din profil
Som person är du pålitlig, positiv och har förmåga att skapa och vårda goda relationer. Du behöver även tala flytande finska och mycket god svenska.

För att vara aktuell för tjänsten har du:
- Några års erfarenhet av arbetslivet
- God datavana
- God svenska och finska i tal och skrift, gärna också engelska
- B-körkort
- Grundläggande kunskaper av företagsekonomi
- Erfarenhet av sälj och kundkontakt


Tjänstgöringsort: Växjö. Resor till Finland förekommer.
Anställningsform: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare

Sista ansökningsdag
Sista ansökningsdatum är den 15 juni, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Detta rör en direktanställning hos Briox som i denna rekrytering valt att samarbeta med Maxkompetens. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nathalie Petersson på telefonnummer 0470-78 80 54.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.




Om kunden
Företaget marknadsför och säljer sitt egenutvecklade affärssystem för bl.a. redovisning, fakturering, säljstöd och tidredovisning. De är ett härligt gäng som har roligt på jobbet och har ett driv att lyckas med uppgiften. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 2 juni 2017

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Junior Account Manager

Junior Account Manager

21 december 2024

20 december 2024

Account Manager Media

Account Manager Media

20 december 2024

Sales Executive inom healthtech!

Sales Executive inom healthtech!

20 december 2024