OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind bemanning söker för kunds räkning en säljassistent/VD-assistent till ett internationellt företag beläget i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter innebär att du kommer att assistera VD med att arrangera resebokningar och hotell samt ansvara för att ha kolla på VD:s schema. Som säljassistent ansvarar du för mötesbokningar och förberedelser såsom framtagning och koordinering av underlag och säljstatistik, kallelser och inbjudningar. I dina arbetsuppgifter ingår även att ansvara för avtalsarkivering och kodning av fakturor som kommer till affärsenheten. Utöver detta ingår ansvaret att uppdatera och administrera ett flertal CRM-applikationer.[ Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, är en duktig administratör och är tekniskt kunnig. Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet men även andra tekniska verktyg är meriterande. Goda kunskaper i svenska, engelska och finska är ett krav. Talar du ryska eller något anant nordiskt språk är detta meriterande.[ Som person är du självständig, framåt och strukturerad. Du trivs med att ha många bollar i luften och är social. [Vana att arbeta självständigt och planera ditt eget arbete. Du har förmågan att ta initiativ samt förmåga att prioritera.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37