OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ASUS, ett teknikorienterat företag med ett av världens bästa forsknings- och utvecklingsteam. ASUS är välkänt för sin höga kvalitet och innovativa teknologi. Som ett ledande företag i den nya digitala tidsåldern erbjuder ASUS en komplett uppsättning konkurrenskraftiga produkter för behoven i det nya årtusendet.
Arbetsuppgifter
Som serviceansvarig hjälper du våra kunder tillrätta när problem uppstår med våra produkter som supporten inte kan lösa eller saknar mandat för att lösa. Du kommer främst att arbeta via mail.
I rollen som serviceansvarig ansvarar du exempelvis för att;
- Lämna support över mail.
- Registrera kundärenden och reparationer.
- Ta hand om vissa administrativa uppgifter samt hantera special ärenden med kompensationer samt dylikt.
Vem söker vi?
Vi tror att du har ett intresse utöver det vanliga beträffande support och service. Du är pedagogiskt lagd och har en god förmåga att förklara olika avancerade frågeställningar för personer med olika kompetensnivåer inom området. Du har en bra inställning till service och tycker att det kul att arbeta med människor. Som person är du stresstålig, positiv, driftig och har en stor service- och ansvarskänsla. För detta uppdrag är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportarbete som till exempel first line support och önskar nu att ta steget vidare.
Utöver goda kunskaper i Finska språket är det också viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift.
Intresserad?
Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdag innebär det att vi gått vidare med andra sökande.
Vänligen respektera att vi önskar inte kontakt med försäljare!
Ansökan
Vi tar emot ansökan via epost: michael_girgis@asus.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Sarah Hsu
Mikael Koark
Michael Girgis