Finsktalande Servicedesktekniker till Bravida

Arbetsbeskrivning

Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med fler än 9 700 medarbetare Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs och ventilation och erbjuder allt från design och projektering till installation, drift och underhåll. Bravida finns representerade på drygt 150 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se




Finsktalande Service Desk Tekniker till Bravida

Vi söker dig som är finsktalande och har ett stort intresse för IT och service. Du trivs med personkontakt och att ge god service. Tjänsten riktar sig delvis mot finska användare så du är självklart bekväm med att kommunicera på finska. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter i en framgångsrik koncern i en stark tillväxtfas!

Arbetsbeskrivning

Du kommer att hantera tekniska ärenden och felsökningen av Bravidas olika affärssystem. Du hjälper Bravidas medarbetare via telefon, e-mail och via fjärrstyrning för att snabbt och effektivt lösa problem. Dina arbetsuppgifter innefattar att prioritera, analysera samt kommunicera lösningar på ett pedagogiskt och professionellt sätt. Du är länken mellan användarna, IT-avdelningen och externa leverantörer.

Kompetens
Du har gymnasieexamen och ett par års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har arbetat med IT-support tidigare och är van att använda telefon som arbetsredskap. Din personlighet är viktigast och vill du lära dig och utvecklas inom IT så finns det goda förutsättningar till detta. Du kommer att delta i ett gediget introduktionsprogram där du successivt får utvecklas inom IT, felsökning och kundbemötande. Rollen kräver att du talar och skriver finska och svenska flytande. Det är meriterande att ha erfarenhet av eller lära dig:

Kontohantering i AD/Exchange Att ge support i Windows och Office-miljöer Generell användarsupport och ärendehantering
Personliga egenskaper
Du har en god datorvana och vill tillhandahålla professionell service. Du trivs med att arbeta i grupp men kan ta ett självständigt ansvar över din egen prestation. Till sättet är du social, hjälpsam och du förstår vikten av att ha nöjda användare. Du har förmågan att arbeta parallellt med olika problem och har ett positivt förhållningssätt.

Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag och du anställs av SW IT men utför arbetet på plats hos Bravida vid deras huvudkontor i Hägersten. Uppdraget är långsiktigt och du erbjuds en provanställning med goda möjligheter att på sikt gå över till Bravida. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Petra Karlsson på telefon 076-647 16 01 alt. via e-post petra.karlsson@sw.se

Välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Karlsson
076-6471601

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt ö.k.
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 2 mars 2017

Besöksadress

Mikrofonvägen 28
None

Postadress

Mikrofonvägen 28
Stockholm, 12681

Liknande jobb


20 november 2024

20 november 2024

Service desk support

Service desk support

20 november 2024