OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du att bistå med professionell kundservice genom att, med kunden i fokus, felsöka och stötta varje enskild kund gällande IT tekniska produkter så som luftkonditionering, monitorer, bärbara datorer, support för mobiltelefoner och andra framtida släppta produkter riktade till en Nordisk B2B-marknad.
Arbetsbeskrivning
I rollen som B2B FI Support Agent hos vår kund kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:
• Hantera inkommande service och supportärenden via telefon och mail
• Registrera serviceärenden
• Registrera kundinteraktioner
• Uppföljning av supportärenden
• Hantera flöden och kontaktvägar både internt och externt
För att lyckas i rollen
Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av teknisk support per telefon, för tekniska produkter. Erfarenhet från teknisk support för skärmar, monitorer, TV:s, bärbara datorer eller andra NPC-produkter är meriterande. Du är strukturerad, effektiv och driven. Vidare är du mycket serviceinriktadmed en positiv anda och en god lagspelare. Avslutningsvis kommunicerar du obehindrat på svenska och finska i tal och skrift. Du har en god dator, program och systemvana samt grundläggande kunskaper i Word och Excel.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och pågå i två år.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult felicia.pettersson@jurek.se
Sökord: orderadministratör, ordermottagare, orderregistrering, kundtjänst, koordinator, säljsupport,
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52