OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Beskrivs du som någon med ”många strängar på din lyra”? Trivs du med att ge service till kolleger och kunder, Bra! Då ska du läsa vidare - kanske är det precis just du som är vår nya kollega och viktiga pusselbit!
Till supportteamet vid vårt huvudkontor vid Globen i Stockholm söker vi finsktalande supporttekniker som vill hjälpa våra användare få ännu mer ut av sitt moderna transportledningssystem.
Ansvarsområden
Våra supporttekniker har en nyckelroll hos oss – de vet det mesta om hur ett åkeri effektivt planerar för och utför leveranser, hanterar dokument och får betalt. De kan vårt system utan och innan, vägleder kunder i såväl stort som smått och ger våra egna utvecklare viktiga inspel för fortsatta förbättringar. Ja, och så är de viktiga ansikten utåt för vårt företag.
Kvalifikationer
Vem är du?
Du är en nyfiken lyssnare, snabbtänkt problemlösare och trygg pedagog. Du tar dig med samma iver och effektivitet an såväl tekniska frågor som kniviga processutmaningar eller rena rutinfrågor via telefon, mail eller fjärrsupport.
Kanske sysslar du idag med programmering eller systemutveckling men saknar interaktionen med användare. Eller så är du en klippa när det gäller service och kundrelationer men vill ha mer teknik i ditt liv. För att trivas i vårt gäng måste du vara en prestigelös lagspelare och mån om att gruppen gör så bra ifrån sig som möjligt.
Är vi en bra match?
Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete är det toppen. Men det viktigaste för oss är din inställning - att du gillar kunder, trivs när den ena dagen inte är den andra lik och vill växa och utvecklas med oss. Du är flexibel och van vid förändringar. Du är van vid att ta ansvar och arbeta självständigt. Utöver detta är det viktigt att du är serviceinriktad och gillar att leverera en hög servicegrad. Goda kunskaper i svenska, engelska och finska/ eller danska i både tal och skrift är en viktig förutsättning för att lyckas i rollen.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad som arbetar med rekrytering av ledande befattningar och specialister. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Walters
jeanette.walters@randstad.se
Om företaget
Drygt 300 åkerier i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Estland använder idag Opter för att förenkla och effektivisera sina transportuppdrag. Opter erbjuder ett modernt transportledningssystem för hela processen från order och transportplanering till fakturering och avräkning. Systemet är byggt på Microsofts senaste teknik och är anpassat för helt digital dokumenthantering samt mobil kommunikation med fordon, chaufförer, åkare och slutkunder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044