OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ASUS, ett teknikorienterat företag med ett av världens bästa forsknings- och utvecklingsteam. ASUS är välkänt för sin höga kvalitet och innovativa teknologi. Som ett ledande företag i den nya digitala tidsåldern erbjuder ASUS en komplett uppsättning konkurrenskraftiga produkter för behoven i det nya årtusendet. Arbetsuppgifter Som supporttekniker hjälper du våra svenska och finska kunder tillrätta när problem uppstår med våra produkter. Du kommer främst att arbeta via telefon och mail. I rollen som supporttekniker ansvarar du exempelvis för att; - Lämna support över telefon och mail. - Registrera kundärenden och reparationer. - Ta hand om vissa administrativa uppgifter. Vem söker vi? Vi tror att du har ett intresse utöver det vanliga beträffande support och servicedesk. Du är pedagogiskt lagd och har en god förmåga att förklara olika avancerade frågeställningar för personer med olika kompetensnivåer inom området. Du har en bra inställning till service och tycker att det kul att arbeta med människor. Som person är du stresstålig, positiv, driftig och har en stor service- och ansvarskänsla. För detta uppdrag är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportarbete. Utöver goda kunskaper i svenska språket är det också viktigt att du behärskar finska i tal och skrift. Intresserad? Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdag innebär det att vi gått vidare med andra sökande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sarah Hsu
Mikael Koark
Michael Girgis