OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi expanderar och söker en finsktalande medarbetare till First Line Support-funktionen i vår Servicedesk i centrala Stockholm.
Har du energi, fart och fläkt i ditt sinne då är du rätt person för vårt Supportcenter i First Line.
Vi söker dig som är social och som har ett brinnande intresse för kundrelationer och IT.
Du kommer i vår Servicedesk att kommunicera med slutanvändare som har IT-problem.
Dina främsta arbetsuppgifter är att svara i telefon, behandla e-post och SMS där du i första hand skall avhjälpa problemet över telefon och alltid registrera problembeskrivningen på ett korrekt och utförligt sätt i vårt ärendehanteringssystem.
Om du ej lyckats lösa problemet skall du driva problemlösningen mot annan avdelning i verksamheten och på så sätt få problemet löst.
Du kommer att jobba i en utvecklande miljö där ditt kunnande om kundservice väger tungt. Om du dessutom har intresse för IT så kommer ditt lystmäte att stillas i samvaron med våra supporttekniker och tekniska specialister inom IT.
Är du den vi söker blir vi glada om du sänder din ansökan till: hr@idenet.com. Vänligen skriv i ämnesfältet; "First Line Support-tekniker"
Kriterier som vi vill skall uppfyllas är:
- att kunna finska (flytande), svenska (behärska mycket väl) samt engelska
- att vara nyfiken och att tycka om teknik
- att vara pedagogisk till ditt sätt
- att vara duktig på att visa medkänsla
- att vara duktig på att kommunicera skriftligt och muntligt
- att vara van och kunna arbeta enligt uppsatta rutiner
- att vara socialt kompetent
- att vara kundorienterad
- att vara en positiv och glad person
Kan du tänka dig att jobba hos Idenet med kundservice inom IT ber vi dig att söka denna möjlighet.
Har du lönekrav så får du gärna meddela det i din ansökan.
Vill du veta mer om tjänsten?
Skicka ett mail till hr@idenet.com
Läs mer om Idenet på www.idenet.com
Kontaktpersoner på detta företaget
PCST Manger Andrea Moroni
0704290162