OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en person med stort kundfokus som motiveras av att hjälpa kunder i deras arbetsvardag? Tycker du om att arbeta med teknisk problemlösning i en roll med stor omväxling? Tunnistatko itsesi tässä? Sitten voit olla etsimämme.
Då kan du vara den personen som Cash IT söker till sitt supportteknikerteam!
TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE
På Cash IT erbjuds du en omväxlande roll i ett sammansvetsat och kompetent team som präglas av samarbete och öppenhet. Här får du komma in i en organisation som där du ges utrymme att arbeta flexibelt och lösningsorienterat samtidigt som du har en bidragande position i företagets utveckling.
Som supporttekniker innebär varje dag en utmaning där dina främsta arbetsuppgifter är att svara på kundernas tekniska frågor och problem. Du kommer att ge förstklassig support till företagets kunder primärt via mejl och telefon, men även ute hos kunderna där du ger direkt support och installation samt utbildning av produkten. Eftersom hög kundnöjdhet är Cash IT:s signum förväntas du som supporttekniker att ge proaktiv support och snabb respons på kundernas förfrågningar.
I rollen kommer du till exempel att:
• Arbeta proaktivt med support för betal- och kassasystem via mejl och telefon
• Installera produkter hos slutkund
• Hålla utbildningar med kunder och partners ute på fältet
PERSONPROFIL
Cash IT brinner för att ge optimal service och support för att underlätta detaljhandelns hantering av betal- och kassasystem. Vi söker därför efter dig som har stark vilja att lära, är nyfiken och arbetar självständigt med att ta reda på information för att ge kunden kvalificerad support. Vi tror att du som person är en ansvarstagande lagspelare som har lätt för att kommunicera, är pedagogisk och har god social förmåga. Därmed kan du styra dina samtal mellan olika kunder och samarbetspartners beroende på hur deras utmaningar och behov skiljer sig åt. I takt med att vi växer letar vi nu efter dig som kan ge våra finska kunder bästa möjliga support, därmed är det ett krav att du talar och skriver flytande finska.
För att lyckas i rollen som supporttekniker krävs vidare:
• Du har med fördel teknisk bakgrund eller erfarenhet från supporttjänster, databashantering alternativt arbetat i affärssystem tidigare
• Meriterande med kunskaper i Visma Administration, Fortnox, Jeeves eller Visma Business
För att du ska passa som supporttekniker hos Cash IT är det ett krav att du har goda kunskaper i finska, svenska och engelska i tal och skrift. Du har även körkort. Företagets kunder i hela norden vilket innebär att supporthantering sker på plats hos kund vid ett antal tillfällen per månad. Detta innebär att resor förekommer och kräver övernattningar på annan ort.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som supporttekniker. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
ÖVRIGT
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Karlstad eller Stockholm
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller camilla.aurell@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande och intervjuer efter sommaren. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
OM CASH IT
Helhetsleverantör av kassasystem och betallösningar för framtidens detaljhandel.
Med våra system för retail binder vi samman ett brett urval av innovativa produkter och tjänster som tillsammans gör butiker mer effektiva och lönsamma. Våra lösningar med bland annat kassa (POS), mobila kassor (mPOS), självutcheckningskassor, betalningar, integrationer med affärssystem, analysverktyg, självscanning, besöksdetektorer och digitala hyllkantsetiketter är designade till företag av alla storlekar inom detaljhandeln.
Cash IT är ett företag med över 20 år i branschen som levererar den senaste värdehöjande tekniken för att butik eller retailkedja ska bli så effektiv, lönsam och konkurrenskraftig som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg