Finsktalande teamleader till kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Är du kundorienterad, en god kommunikatör och trivs när du får hjälpa och leda andra människor? Vill du hjälpa till att bygga upp strukturer och arbetsmiljö på ett expansivt och innovativt företag? Då är det här tjänsten för dig!

Beskrivning
Perido söker nu en finsktalande teamleader och kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Kunden är ett ungt men mycket spännande och lovande företag som med sina innovativa lösningar förändrat vårt konsumtionsbeteende. Den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm.

I den här spännande tjänsten får du vara med och bygga upp riktlinjer och strukturer för vår kunds finsktalande kundcenter. När kundtjänsten väl är igång fungerar du som teamleader, vilket bland annat innebär att du hjälper till att sätta upp mål för kundtjänstmedarbetarna samt samordnar och sporrar på.

Här får du även nytta av din tidigare erfarenhet av kundservice då du själv kommer att ta emot inkommande samtal från andra företag och ge support samt sälja in tjänster/produkter. Du är en person som är snabb på att sätta dig in i kundens ärende och kan på ett smidigt och positivt sätt ge god och proffsig service. Frågorna som kommer in kommer att variera, och kunderna som du pratar med vet ibland mycket och ibland ganska lite ? oavsett är det viktigt att du visar engagemang och fungerar som en förebild och ledare gentemot de andra i teamet. Är det här utmaningen och möjligheten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Några års erfarenhet av att jobba inom service/sälj
-Flytande finska, mycket goda kunskaper i engelska och svenska
-Grundläggande datorkunskaper, meriterande med teknikintresse
-Trivs i en ledarroll

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde i juni.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10284DB

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 8 maj 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024