finsktalande Teamledare

Arbetsbeskrivning

Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Teleperformance Nordic presenterar stolt sin senaste samarbetspartner - KLARNA![ Klarna är marknadsledande i Norden inom e-handel och levererar ett säkert sätt för sina kunder att handla på Internet.För att behålla sin marknadsledande plats samt fortsätta leverera kvalitet till sina kunder krävs en kundserviceavdelning på högsta nivå.Klarar du av utmaningen att leverera service på högsta nivå?[ Att arbeta som finsktalande Teamledare på Klarna innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt Team.Det viktigt att du är kunnig om uppdraget och att du känner till målen, rutinerna och dina medarbetare.I arbetsuppgifterna ingår bl a att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvara för att nyckeltal uppnås.Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma.Naturligtvis tar du själv samtal, för att hjälpa till och vara insatt i uppdraget.Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och kan se till att ditt team har den kunskap och information de behöver.Du engagerar och motiverar din grupp och bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem.Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till succe.[ [ På Teleperformance Nordic AB få du en utbildning som hjälper dig att hantera de utmaningar rollen erbjuder dig.Du får även utvecklingsmöjligheter och karriärmöjligheter inom ett företag som ständigt växer och även vill att de anställda ska göra det.Du får även jobba på en arbetsplats fylld med framåtanda, driv och en ungdomlig atmosfär. Vi söker dig som: - Goda kunskaper i finska i både tal och skrift.- Har ledarskapserfarenhet.- Har långvarig erfarenhet av kundservice.- Är kommunikativ och pedagogisk.- Är resultatorienterad, självständig och serviceminded.- Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.Start: Omgående Ansök redan idag då urval och intervjuer genomförs löpande.[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ Vår slogan är "Transforming Passion into Excellence"- om du har en passion för god service kan du tillsammans med oss förvandla den till något excellent!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024